frumattssons.blogg.se

En blogg om alla mina små tankar och funderingar

Om mördarsniglar

Publicerad 2012-08-14 15:01:28 i Allmänt,

Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag att skriva om alla möjliga tänkbara och otänkbara tankar som ploppar upp i mitt huvud. Alltså kan det bli lite precis vad som helst och hur som helst, det märker vi. Inte ens jag vet hur detta kommer att sluta, men jag vet hur det ska börja iallafall:
 
En sak som jag har tänkt på ett tag är att det måste vara sjukt tråkigt att vara en mördarsnigel. Om vi börjar med det mest uppenbara, själva namnet, så lovar det ju lite mer än vad det levererar. Milt uttryckt. Rent utseendmässigt ser den ut som en bajskorv. En bajskorv vars färdigheter sträcker sig till att röra sig långsamt framåt och lämna efter sig slem. Det är ju inte så väldigt tufft.
 
 
 
Slut på mina tankar om mördarsniglar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela