frumattssons.blogg.se

En blogg om alla mina små tankar och funderingar

Om att vinna

Publicerad 2012-08-14 19:20:01 i Allmänt,

Det är inte ofta jag köper lotter, satsar pengar i vadslagning eller spelar på det viset, men jag lovar er att de få gånger jag gör det så tror jag stenhårt på att det är just jag som ska kamma hem storvinsten. Och varje gång blir jag lika besviken när jag inte vinner något alls. Senast var idag när jag hade läst om ett par i England som vunnit 1,5 miljard på lotto. Glad i hågen köpte jag mig fem tialotter och började skrapa hem min tänkta storvinst.
Jag fick nöja mig med 20 kronor fördelat på två lotter. Nej, jag är inte bitter.
 
 
Här kan ni läsa om den riktiga storvinsten: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15256782.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela