frumattssons.blogg.se

En blogg om alla mina små tankar och funderingar

Om mat

Publicerad 2012-08-15 21:32:49 i Allmänt,

Mat är gott, jag gillar det mesta och äter gärna. Men ibland börjar jag fundera ut äckliga matkombinationer. Hur gott vaniljglass eller rostad lök än är, så smakar det nog förjävla hemskt tillsammans. Eller senap på banan. Eller chokladsås och leverpastej på en smörgås. Eller råa grisfötter doppade i sirap och tuttifruttiströssel. Eller... Ja, bara fantasin sätter gränserna. Sen kan jag hålla på såhär i en stund och tänka på hur äckligt det är tillsammans. Jag har aldrig någonsin provat att äta det, så om någon vill testa så får den hemskt gärna höra av sig till mig och berätta om jag hade rätt eller fel.
 
 
                           
 
                                  
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela